23 nov. 2010

Prima ediţie a Speed Dating-ului PeNeVe din Bucureşti

Gata, am strâns ceva forţe proaspete şi mă apuc să vă scriu cum a fost duminică, 21 noiembrie...

Prima Întâlnire PeNeVe a decurs aşa cum ne-am aşteptat: cu o tonă de adrenalină din partea organizatoarelor şi cu o tonă de curiozitate şi emoţii din partea participanţilor.

Ne aşteptam să vină mai mulţi băieţi, dar fetele au fost mai curajoase şi i-au depăşit puţin numeric, ceea ce n-a fost rău deloc pentru băieţi care au avut o.. companie mai variată :)

Prima rundă a decurs bine, am lăsat oamenii la mese exact 3 minute (hai sa zicem câteva secunde peste, dar totul pentru o cauză nobilă! şi am anunţat mereu sfârşitul vizitei cu un clopoţel energic agitat (apropo, donează careva vreun gong? :D)

Între prima rundă şi cea de-a doua, toţi participanţii au fost invitaţi să intre în câteva jocuri de socializare. Între timp, au fost analizate fişele pe care le-au completat toţi în timpul vizitelor şi astfel s-au decis persoanele care au intrat în a doua rundă (adică numai cei care au bifat relaţie-relaţie sau relaţie-prietenie; dacă unul din ei bifa “relaţie” şi celălalt “nu mă interesează” sau amândoi “prietenie”, clar nu mai era cazul…)

La sfârşitul şi celei de-a doua părţi a serii, am avut plăcerea să anunţăm că din cei 14 participanţi s-au format două cupluri! E un procentaj destul de bun, suficient cât să vă dea de gândit că se poate :)

Pentru noi, cele 3 organizatoare, a fost o seară plină, emoţionantă şi frumoasă cap-coadă. Aşa cum am aflat atunci, la cald, şi ulterior, se pare că şi pentru “pionierii” noştri a fost la fel.
Le mulţumim mult că ne-au fost alături şi desigur, mulţumim şi gazdei noastre Old City din centrul vechi al Bucureştilor pentru că ne-a recomandat un separeu perfect pentru intimitatea pe care o căutăm toţi.

Noi dorim să organizăm de acum încolo o dată pe lună aceste întâlniri rapide, doar că, având în vedere Sărbătorile care ne vor cuprinde pe toţi în luna decembrie, am decis ca a doua ediţie de Speed Dating să aibă loc pe 16 ianuarie, în acelaşi loc, cu aceleaşi organizatoare zâmbăreţe. Dacă se iveşte ceva şi se schimbă ziua, vă anunţăm, dar şi voi înscrieţi-vă obligatoriu pe e-mail conform instrucţiunilor din acest articol http://intalniripeneve.blogspot.com/p/cum-sa-te-inscrii.html, altfel nu veţi putea intra la eveniment.

Am inserat mai jos câteva poze ca să vă faceţi o părere despre cum a fost şi după cum puteţi observa, am păstrat intimitatea participanţilor, modificându-le puţin dar suficient cât să nu li se mai vadă feţele.
Ale noastre rămân neatinse, căci cum altfel ne veţi recunoaşte atunci când veţi veni la o nouă ediţie a Întâlnirilor PeNeVe? :)




7 comentarii:

  1. Sa fie intr-un ceas bun...care dintre voi esti tu ?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim!
    Stii cum se zice: curiozitatea a omorat pisica! Dar.. daca insisti.. sunt care vrei tu sa fiu :p

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci tu te joci cu imaginatia mea...treaba ta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Merge mai bine pe telefon decat acasa sau la munca.

    RăspundețiȘtergere
  5. interesant... pacat ca n`am putut ajunge

    RăspundețiȘtergere
  6. Am picat si eu pe noul tau proiect , dupa ce ti-am cautat comentariul prin tot blogul ca sa dau de tine :P
    Te-am regasit si asta e bine :P
    Inca nu m-am familiarizat cu noua ta tema dar ma voi pune la punct , voi ajunge la zi cu articolele .

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Cartim: hihi, prietenul meu de blogareala, oriunde impreuna :)
    Bine ai venit si pe aici, sunt sigura ca vei privi cu dezinvoltura acest proiect :)

    RăspundețiȘtergere